Marbella i Spanien

Lejligheden ligger i feriekomplekset Grand Marbella lige ned til vandet på Costa del Sol.

Lej lejligheden

Grand Marbella

Arturo Rubenstein 8 B4, Portal 4, Bajo C
29602 Marbella, Malaga
Se på kort

Ferielejligheden ligger i en beboelsesejendom (ikke et ferielejlighedskompleks) og består af to separate soveværelser, to badeværelser, køkken, stue og terrasse. I stuen er der en sovesofa, så der kan være op til seks personer. Til ejendommen hører der to poolområder, have, tagterrasse og parkeringsplads i kælderen. Poolen kan benyttes i perioden fra 1. juni til 30. september.

Der er opvaskemaskine, vaskemaskine, kaffemaskine og mikroovn i lejligheden. Der er rygeforbud i ferielejligheden, og der må ikke medtages husdyr.

Lejligheden ligger 60 km fra lufthavnen i Malaga.

Se ledige uger her.

Lejligheden udlejes en uge ad gangen. Udlejning går fra torsdag (efter klokken 15) til torsdag (frem til klokken 10). Huset koster 3.000 kroner pr. uge i lavsæsonen og 4.500 kroner pr. uge i højsæsonen (30. maj til 26. september). Prisen er inklusive el, vand, rengøring, sengelinned og håndklæder.

BILLEJE

Hvis du skal leje bil i Malaga, har Fængselsforbundet lavet en aftale med udlejningsfirmaet Helle Hollis, som er et dansk udlejningsfirma tæt på lufthavnen. Der kører en shuttlebus fra terminal 3 til deres kontor. Her er ventetiden typisk 15 minutter (ved booking hjemmefra).

Du kan booke direkte på hellehollis.com. Du får 15 procent i rabat, hvis du bruger koden H13666.

Thomas Ihab El-Haj skriver 19. juli 2017:

Det har været en super dejlig ferie/lejlighed. Lejligheden og området omkring er fantastiske. Faciliteterne er i top, og der er mange udflugtsmuligheder i området, som er værd at besøge.

Vi har været meget glade for turen, og vil altid være interesseret i at leje lejligheden igen!