TJM Forsikring

Som medlem af Fængselsforbundet kan du tegne attraktive forsikringer gennem TJM Forsikring.

Fængselsforbundets medlemmer og familie kan tegne forsikringer hos TJM Forsikring (som tidligere hed Tjenestemændenes Forsikring).

Fængselsforbundet er medlem af Interesseforeningen og således medejer af TJM Forsikring. Med en sluttet kundekreds på 56 organisationer bruges der ikke kræfter på at erobre nye markeder. Administrationsomkostningerne er derfor lave, hvilket betyder attraktive priser og høj kvalitet for kunderne. Desuden går eventuelt overskud fra forsikringsdriften tilbage til medlemsorganisationerne. For eksempel indkøbes ferieboliger, som medlemmerne kan booke på fordelagtige vilkår.

TEGN FORSIKRING
Du kan tegne alle de forsikringer, du har brug for som privatperson, såsom indbo, bil, rejse, person (tidligere ulykke), børn, hus, fritidshus, hund, kat, motorcykel, knallert og campingvogn. Dine voksne børn kan også blive kunder, selvom de er flyttet hjemmefra.

Beregn forsikringsprisen: Her

Du betjenes af din egen lokale forsikringstillidsmand. Ring på telefon 70 33 28 28 for at få oplyst, hvem der er forsikringstillidsmand i dit område. Du kan også bestille et tilbud her.

Forsikringstillidsmanden er tilknyttet en arbejdsplads, der er organiseret gennem en af medlemsorganisationerne, herunder Fængselsforbundet. Som kunder betaler man sin præmie i månedlige rater over lønnen.

ÅRLIG BONUS
Kunder i TJM Forsikring får hvert år udbetalt medlemsbonus fra TryghedsGruppen. Det gælder uanset, om du har haft skader eller ej.

TRYGHEDSGRUPPEN
Når du har forsikringer i TJM Forsikring, er du automatisk medlem af TryghedsGruppen, der er hovedejer af forsikringsselskabet Tryg, som TJM Forsikring samarbejder med, og som også står bag TrygFonden.

Læs mere om forsikringerne på tjm-forsikring.dk/faengselsforbundet.