20.04.2024

25-års jubilæum Bjarne Djarling

Den første maj 1996 trådte en ung, spændstig og særdeles veltrænet prøvebetjent ind gennem porten til Vestre Fængsel.

Efter endt prøvetid på Vestre Fængsel, hos de gamle KF-koryfæer skulle det læres, hvordan man sparker et rigtigt papegøjespark, gik turen videre til Ringsted Arrest.

Her startede Bjarne den 1. juni 1996 i højt humør og med fodboldtasken pakket. Bjarne møder altid ind til sine vagter i højt humør og med masser af gåpåmod, og Bjarne har jo et godt øje til klienternes træningsredskaber, som altid står snorlige.

Privat danner Bjarne par med Jannie, og I nyder hinandens selskab med familien, rejser og jeres højt elskede Manfred (hunden). Herudover har I jeres dejlige børn Mille og Magnus, som nok skal holde dig til ilden, hvis der skal laves noget håndværksmæssigt.

Ringsted Arrest har nydt stor glæde af Bjarnes store sociale sammenkomster, både på vores fodboldture og socialt i arresten. Derfor fryder det personalet, at vi kunne tage dig med bukserne nede og overraske dig på din jubilæumsdag. Al held og lykke fremad i livet, og tak fordi du har lovet at tage en sæson mere.

På personalets vegne

Tillidsmand og mentor, John Strandskov