17.04.2024

25 år som tillidsmand: John Rasmussen

Den 16. marts havde John Rasmussen været tillidsmand på Herstedvester i 25 år.

Denne unikke præstation blev fejret med en reception og efterfølgende medlemsfest.

John har i sine 25 år som tillidsmand sat ikke sit præg, men kollegaernes præg på vores arbejdsplads. For det er lige præcis, den person John er og det, han repræsenterer: John er vores mand.

John er manden der, når alle andre er smuttet enten for at realisere egne ambitioner, eller fordi de opgiver, bliver tilbage.

Når John, generalforsamling efter generalforsamling, bliver ved med at blive genvalgt, er det fordi, hans loyalitet til sine medlemmer er ubetinget. John har altid varetaget sine medlemmers interesser, også selv om det igennem årene har givet ham mange, meget lange arbejdsdage og mange lange samtaler med hans samarbejdspartnere.

Disse samarbejdspartnere må dog uanset uenigheder respektere Johns ubetingede loyalitet til egen gruppe.

John har igennem sit arbejde som tillidsmand skabt en kultur på Herstedvester, hvor medarbejderne giver udtryk for deres holdninger. Uanset hvem der er inspektør eller leder.

En arbejdsplads hvor man som medarbejder giver udtryk for sine følelser og meninger, er en arbejdsplads med involverede medarbejdere. Involverede medarbejdere skaber værdi til deres arbejdsplads.

Vi mener, at John har spillet en meget stor rolle i det engagement, medarbejderne på Herstedvester viser i eget arbejde, og som vi mener er unikt på Herstedvester.

Derfor er det en kæmpe præstation, at John alligevel igennem 25 år har præsteret at samle så mange selvstændig tænkende mennesker i en stor gruppe.

Mange gange tillykke med dit jubilæum.

På kollegaernes vegne
Fængselsfaglig Forening Herstedvester