Debattone på Facebook

Vi opfordrer til dialog og sober debat

Fængselsforbundets facebookside er et forum for vores medlemmer og andre interesserede. Her deler vi aktuelle nyheder og politiske tiltag og lægger indlæg op, når der er nyt fra forbundet. Vi er glade for dialog og debat, og vi håber meget, at du vil dele, like og kommentere.

Vi er et fagforbund, og det ligger derfor i vores natur at skabe debat om de arbejdsvilkår og politiske tiltag, der præger vores medlemmers hverdag. Men det er vigtigt for os, at debatten er tryg at deltage i for alle, og at den derfor holder sig inden for rammerne af almindelig god opførsel og ikke kammer over i aggressivt sprogbrug, som støder enkeltpersoner eller ringeagter vores fag.

Retningslinjer på Fængselsforbundets facebookside
Debatten på vores facebookside skal foregå i god tone og opmuntre til at deltage i fællesskabet. Vi har derfor lavet en række retningslinjer, der skal overholdes i debatten, så den er tryg og sikker at deltage i for alle. Vi sletter indlæg og kommentarer, der ikke lever op til retningslinjerne. Ser du stødende indhold, opfordrer vi dig til at skrive til os på mha@faengselsforbundet.dk

Se også Facebooks egne retningslinjer

• Kommentarer skal holde en ordentlig tone, også når der udtrykkes utilfredshed eller frustrationer.
  • Kommentarer må ikke indeholde trusler eller aggressivt sprogbrug, der retter sig mod enkeltpersoner eller grupper.
  • Trusler bliver anmeldt til relevante myndigheder.
  • For at skrive på vores facebookside og deltage i debatten, skal du bruge din egen profil med dit rigtige navn.
  • Spam og gentagelser af identiske kommentarer vil blive slettet.
  • Hvis en person gentagne gange overtræder principperne, forbeholder vi os ret til at blokere brugeren fra vores facebookside.

Pas på dine oplysninger
Skriv aldrig dit navn, adresse, e-mail, telefonnumre, kontonumre eller andre personlige oplysninger i en kommentar eller et opslag til en af vores side. Hvis du kommer til at gøre det alligevel, vil vi slette din kommentar og opfordre dig til at gøre det samme.