Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Cover for Fængselsforbundet i Danmark
Fængselsforbundet i Danmark

Vi repræsenterer fængselsbetjente, værkmestre, institutionsmedarbejdere, transportbetjente, unifo

Enig med statsministeren: Det er ikke rimeligt, at offentligt ansatte bliver ramt af chikane, had og trusler på de sociale medier på grund af deres arbejde! ... See MoreSee Less

2 CommentsComment on Facebook

Det er ikke på nogen måde rimeligt at nogen overhovedet bliver udsat for chikane og nedværdigende tiltale på sociale medier, eller noget andet sted. TAL ORDENTLIGT til og om hinanden.

Mange af de viste eksempler stammer måske fra personer, der nok skulle have hørt lidt mere efter i dansktimerne. Det fåtal, der fremfører sproget på værste vis, er heldigvis ikke repræsentativt for den jævne dansker.

Virkelig godt og tankevækkende interview med Dennis, som blev ramt af PTSD efter et overfald under en transport. ... See MoreSee Less

Video image

2 CommentsComment on Facebook

Stor tak til Dennis for at fortælle sin historie🙏