Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Cover for Fængselsforbundet i Danmark
Fængselsforbundet i Danmark

Vi repræsenterer fængselsbetjente, værkmestre, institutionsmedarbejdere, transportbetjente, unifo

3 uger siden

Rørende koncert med Fangekoret på hovedscenen. Desværre en af de sidste med Louise Adrian som korleder. Hun er alvorligt syg og fik meget velfortjent ros af statsministeren efter koncerten. ... See MoreSee Less

11 CommentsComment on Facebook

Hun bliver ikke nem at erstatte 🥰

Vivi Madsen

<3 Louise har gjort det fantastisk <3 hun bliver savnet <3

Hun vil blive savnet 🥰

Sofia Do Ro

Igen er cancer årsag til, at et af vores medmennesker snart må forlade denne verden.

Øv øv - cancer er bare for meget 🥲 Håber hun bliver rask selv om chancerne ikke er de bedste 💚💚💚💚

Åh nej,hvor er det trist at høre, ingen kan erstatte Louise, hun har bare været helt fantastisk for fangekoret, sidder og fælder en lille tåre.

En trist besked. Husker hende fra min tid på Brasen 🙏

Så trist en skæbne for så dejligt et menneske.

Et fantastisk arbejde hun har gjort med og for gangekoret👏👏hun vil huskes og savnes🌺❤️

View more comments

En god anden dag på Folkemødet ☀️

Tak til Heino Kegel og Peter Hummelgaard for en spændende debat om frisættelse af Kriminalforsorgen og politiet. Regler og love er vigtige, men må aldrig stå i vejen for det faglige skøn!

Også et stort tak til Institut for Menneskerettigheder, DIGNITY og retsordfører Tobias Grotkjær Elmatrøm (M) for en vigtig og presserende debat om de 300 kommende fængselspladser, Danmark skal leje af Kosovo.
... See MoreSee Less

En god anden dag på Folkemødet ☀️

Vi er nødt til at tro på, at vores retssamfund selv kan løfte vores forpligtelser og ansvar. Vi skal sikre menneskerettighederne for de danske indsatte, også selvom de afsoner mere end 2.000 kilometer væk.Image attachmentImage attachment
3 uger siden

... See MoreSee Less

Image attachment

2 CommentsComment on Facebook

Super genial t-shirt. Er de i handlen ?

Nyt arbejdstøj

Load more