Stem på Henrik Horup til Tryghedsgruppens repræsentantskab

Valget til Tryghedsgruppens repræsentantskab er i gang i hovedstaden. Fængselsforbundet anbefaler en stemme på Henrik Horup, formand for Jernbaneforbundet.

Frem til den 7. februar er det – som forsikringstager i TJM Forsikring – muligt at gøre sin indflydelse gældende, i forhold til hvem der skal bestemme over Tryghedsgruppen og TrygFonden.

Lige nu er der valg til repræsentantskabet i Region Hovedstaden, hvor der skal vælges 21 repræsentanter.

Fængselsforbundet anbefaler en stemme på Henrik Horup, som er formand for Jernbaneforbundet og formand for Interesseforeningen, der ejer TJM Forsikring.

Henrik Horup ønsker blandt andet at fastholde den nuværende bonusudbetaling til alle forsikringstagere.

Læs mere om valget og stem via dette link