Opret juridiske dokumenter og få rådgivning hos Testaviva

Som medlem af Fængselsforbundet har du gratis adgang til TestaViva – en platform, hvor du kan lave juridiske dokumenter som testamente, fremtidsfuldmagt og sameje.

Hvad skal der ske med dine penge?
På testaviva.dk kan du få hjælp til, hvad der skal ske med din formue, hvis du bliver skilt, eller når du ikke er her længere: du kan blandt andet oprette juridisk gyldigt testamente, ægtepagt, samejekontrakt.

Juridisk rådgivning
Hvis du er i tvivl om, hvordan du skal udfylde dokumenterne kan du få op til fem timers gratis rådgivning hos TestaViva.

Sådan gør du
Du går ind på www.testaviva.dk, hvor du opretter dig som bruger. Bagefter kan oprette det ønskede dokument. Hvis du ønsker juridisk rådgivning, skal du ringe til TestaVivas jurist og oplyse, at du er medlem hos Fængselsforbunds. Derefter gennemgår I dokumentet og godkender det elektronisk.