Når du besøger vores hjemmeside indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles.

Udgiver
Faengselsforbundet.dk ejes og publiceres af:

Fængselsforbundet
Ramsingsvej 28A st. th.
2500 Valby
Email: ff@faengselsforbundet.dk

Vedrørende besøgsdata: Google Analytics bliver anvendt til at holde styr på antal besøg, antal sidevisninger og antal brugere. Disse informationer bruges i anonymiseret form til at forbedre siden. Ønsker du ikke, at Google Analytics skal registrere dit besøg, kan du klikke her.

Vedrørende marketing: Doubleclik.net anvendes til re-targerting, optimering, rapportering og tilskrivning af online-annoncer.

Oplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker for eksempel ved almindelig tilgang af indhold, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i undersøgelser eller registrerer dig som bruger.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn og e-mail.

Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og give dig den information og service, som vil have størst sandsynlighed for at være relevant for dig. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores service og indhold.

Yderligere information
I vores privatlivspolitik kan du læse mere om, hvordan vi håndterer dine personoplysninger, dine rettigheder og klageadgange.