Traditionen tro rejser Fængselsforbundet igen til solskinsøen for at sætte fokus på vores medlemmers arbejdsvilkår og deltage i debatter med meningsdannere og politikere. I år har vi særligt fokus på det høje overbelæg, et bæredygtigt arbejdsliv og arbejdet med PTSD.

