Lej forbundets ferielejlighed på den spanske solkyst

Du kan nu leje Fængselsforbundets ferielejlighed i Marbella

Lejligheden ligger lige ned til vandet, og består af to separate soveværelser, to badeværelser, køkken, stue og terrasse. I stuen er der en sovesofa, så der kan være op til seks personer. Til ejendommen hører der to poolområder, have og tagterrasse.

Lejligheden udlejes en uge ad gangen fra 15. juni og resten af året. Den koster 4.500 kroner om ugen i højsæsonen, og 3.000 kroner om ugen fra uge 43. Udlejning går fra torsdag til torsdag, og prisen er inklusive el, vand, rengøring, sengelinned og håndklæder.

Fængselsforbundet har købt lejligheden via Forsikringsagenturforeningens pulje. Medlemmer med forsikring i Tjenestemændenes Forsikring har derfor fortrinsret.

Lejligheden ligger på Costa del Sol 60 km fra lufthavnen i Malaga, hvor det er billigt at leje bil.

Er du interesseret kontakt Pia Lilja på forbundskontoret på telefon: 7255 9977 eller mail: pli@faengselsforbundet.dk.

Læs mere om Marbella her.