Juridiske dokumenter

Få rådgivning om juridisk gyldigt testamente, ægtepagt, samejekontrakt og andre vigtige dokumenter nemt og gratis.

Som medlem af Fængselsforbundet kan du få hjælp til, hvad der skal ske med din formue, værdier, gæld med videre, hvis du bliver skilt eller når du ikke er her længere. På testaviva.dk kan du oprette juridisk gyldigt testamente, ægtepagt, samejekontrakt og andre vigtige dokumenter nemt og gratis. Alt bøvlet er fjernet for at gøre det så enkelt som muligt at oprette og gemme juridiske dokumenter digitalt og sikkert.

I langt de fleste tilfælde vil du kunne klare det hele selv via platformen, men har du behov for hjælp, eller hvis du har spørgsmål, kan du som medlem i Fængselsforbundet få op til fem timers juridisk rådgivning gratis.

Fakta:

• TestaViva er en it-portal hvor du nemt, sikkert og gratis kan oprette testamente, ægtepagt, samejekontrakt og begunstigelseserklæring med NemID.
  • Som bruger får du automatisk besked, hvis ændringer i dit liv har indvirken på dokumenterne – ligesom du altid kan opdatere dine dokumenter.
  • Servicen er i samarbejde med Arbejdernes Landsbank.

Læs mere på testaviva.dk